Lípová 15, 120 44 Praha 2 | Email: kvas@beerresearch.cz | Tel.: +420 224 900 129 | Fax: +420 224 290 618
Kvasny Prum. 2015; 61(10-11): 305-310 | DOI: 10.18832/kp2015028
Pivní a pivovarské akce jsou obchodním i marketingovým a také společenským fenoménem. Nabízejí vedle konzumace piva i zajímavou kulturní a gastronomickou stránku a jsou příležitostí pro setkání rodin a přátel. Provedené dotazníkové šetření motivu účasti na pivních a pivovarských slavnostech potvrdilo řadu zajímavých trendů. Konzumace piva a především neznámých piv je motivujícím prvkem č. 1. Pro pivovary tak mohou mít svou zajímavou roli jako pozoruhodný marketingový nástroj, ověřit si, co na nich chtějí respondenti konzumovat. A nejen pivo, ale i další nápoje z jejich produkce s nezanedbatelnou rolí v oblasti průzkumu trhu. O atraktivitě návštěvy pivovarů již bylo několik zmínek. Nesporně slouží a mohou ještě více prospět jako jeden z významných budovatelů loajality ke značce piva a pivovaru.
Vloženo: 10. srpen 2015; Přijato: 24. srpen 2015; Zveřejněno: 1. říjen 2015